fbpx
Start | NaviPro växer och förstärker HR-avdelningen med ny HR Business Partner

19 December, 2023

NaviPro växer och förstärker HR-avdelningen med ny HR Business Partner

Ida Thedin - HR Business Partner

NaviPro fortsätter växa och välkomnar ett nytt spännande tillskott till teamet – Ida Thedin, ny HR Business Partner. Denna rekrytering markerar inte bara ett steg framåt för NaviPros tillväxt utan är också en viktig komponent i vår strävan att bibehålla en trivsam arbetsmiljö för långsiktiga medarbetarrelationer.

Med en gedigen bakgrund inom rekrytering och HR, där hon framgångsrikt har hanterat strategiska uppgifter och projekt, blir Ida ett värdefullt tillskott till NaviPros team. Ida kommer att ansvara för flera områden, bl.a. rekrytering, employer branding, pre-boarding och onboarding för att integrera nya medarbetare i NaviPro och företagskulturen. Dessutom kommer Ida att vara involverad i mer strategiska HR-projekt tillsammans med HR-chef, som exempelvis implementationen av ett nytt HR-system.

Det som lockade Ida till att bli en del av NaviPro var den öppna och familjära arbetskultur, där varje individ uppmuntras att vara sig själv. Hon betonar även företagets fokus på att balansera arbetsliv och privatliv som en avgörande faktor för sitt val:

“Det fanns väldigt mycket som gjorde mitt val av NaviPro till en självklarhet. Dels känslan av att här får alla vara sig själva, det är prestigelöst, den ena dagen är aldrig den andra lik och det är ett bolag där en familjär stämning lyser upp kontoret. Men det som vägde allra tyngst var att NaviPro värnar om ens balans mellan arbete och privatliv.” Ida fortsätter berätta om den nya rollen: “Min roll på NaviPro är ny och kommer byggas på mer ju längre tiden går. Det känns fantastiskt roligt eftersom jag har möjligheten att i stor utsträckning bygga upp rollen från start.”

Thomas Molin, VD på NaviPro, delar sin entusiasm över rekryteringen: “Vi är mycket glada över att få  välkomna Ida till NaviPro-familjen. Med Idas erfarenhet och engagemang ombord är vi övertygade om att vår HR-funktion kommer att stärkas ytterligare för att stödja våra tillväxtmål och samtidigt säkerställa att våra medarbetare trivs och utvecklas hos oss under lång tid.”

Den nya rollen och rekryteringen sammanfaller väl med NaviPros framtida planer. “Under 2024 har vi som mål att anställa minst 10 nya personer för att möta våra ökande behov. Vi ser dessa tillsättningar som en naturlig del för att fortsätta vår resa framåt, där vårt team kan utvecklas i lagom takt med kundernas ökade efterfrågan och vår tillväxt.” avslutar Thomas Molin.

NaviPro fortsätter att vara en attraktiv arbetsplats genom att inte bara fokusera på tillväxt och kompetens utan också genom att bevara den välkomnande kulturen som är en grundpelare för företagets framgång. För femte året i rad har NaviPro mottagit Great Place to Work-certifieringen, vilket bekräftar företagets engagemang för en positiv och inkluderande arbetsmiljö.

För ytterligare information om rekryteringen, vänligen kontakta:

Thomas Molin

thomas.molin@navipro.se
0730 – 69 89 01

Om NaviPro

Vi på NaviPro levererar affärssystem och andra närliggande systemstöd med hög funktionalitet och flexibilitet till i huvudsak design-, fashion- mode- och e-handelsföretag. Genom att kombinera affärssystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central / Dynamics NAV med hög kompetens och lång branscherfarenhet inom ekonomistyrning, produktion och logistik skapar vi effektiva informationssystem åt våra kunder. På så sätt medverkar vi till att utveckla och förfina våra kunders affärsprocesser i nutid och ger dem en flexibel plattform för framtida tillväxt.

This will close in 0 seconds