Anyware POS
Ett kraftfullt och mobilt POS-system optimerat för affärssystemet Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central.
En true-cloud-applikation med fokus på mode, design och inredning.
Varför Anyware POS?
Sälj dina produkter enkelt i butik, i pop-up eller på mässor. Oavsett var försäljningen sker uppdateras försäljningssiffror, lagersaldon, kunddata och transaktioner både i POS-systemet och i affärssystemet. Dessutom finns stöd för flera olika betalningsmetoder och enklare kundklubbsregistrering. Kort sagt kan man säga att Anyware POS ökar chansen att få gladare kunder. Personalen får också chansen att bli lite gladare. Och till sist, att man bara betalar för användbara saker, och inte för massa annat, ökar säkert chansen till en lite gladare ekonomichef.
Fokusera på kundupplevelsen med ett mobilt POS-system
Anyware POS är ett trådlöst/mobilt POS-system vilket skapar mer frihet och flexibilitet för butikspersonalen att vara med där kunderna är, fokusera på kundupplevelsen och driva på försäljningen.
Avlasta kösituationer i butik
Ta betalt direkt ute i butik för att till exempel avlasta kösituationer under perioder med högt tryck. Kvittot skickar du till kunden i digitalt format via mail.
Få detaljerad uppföljning av försäljningen
Se och analysera försäljningssiffror och nyckeltal i realtid, per säljare och butik. Gå ner på färgnivå för att se vilka färger ni säljer mest av, inom vilka produktkategorier osv. Dessutom sköter du smidigt butiksinventeringen via den mobila kassan.
Ta köpupplevelsen närmare kunden och webben
Underlätta ett omnikanalupplägg genom att erbjuda samma betalningsmöjligheter oavsett var kunden handlar. Använd gemensamma reskontror i butik och webb för olika typer av presentkort och tillgodo. Sök efter produktinformation direkt i kassan och gör lagersaldokontroller för att se tillgänglighet i annan butik eller på webben.
Utvecklat för mode och design
Anyware POS är en branschanpassad lösning och fungerar som bäst för butiker med inriktning på kläder, skor, accessoarer, design och inredning.
POS-system integrerat med affärssystemet
Anyware POS är utvecklat för affärssystemet Dynamics 365 Business Central (tidigare Dynamics NAV) och branschlösningen Pebblestone och är både snabbimplementerat och lätt att lära sig använda. Med andra ord finns det redan en sömlös integration på plats mellan kassan och affärssystemet.
Funktionalitet i Anyware POS
- Lagersaldokontroll
- Sökfunktion för produktinformation
- Stöd för flera betalsätt så som faktura, kort, kontant, förskottsbetalning/handpenning och presentkort.
- Stöd för olika valutor
- Digitala kvitton via mail
- Rabatthantering
- Kampanjhantering
- Returhantering
- Förberett för enklare kundklubb
- Butiksinventering
- Dashboards för försäljningssiffror och nyckeltal i realtid
- Fungerar online och offline
- Integration till Klarna
- Integration till Verifone
- Byggt för Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud eller OnPrem