fbpx
  • 23 november

  • kl.10.00-11.00

  • Via Teams Webinar

Välkommen att ta del av vårt kostnadsfria webbinarium om säljverktygen från Colect

  • 23 november, kl. 10.00-11.00
  • Via Teams Webinar

Använder du affärssystemet Dynamics 365 Business Central (eller Dynamics NAV) och är nyfiken på hur du kan stärka företagets digitala kundupplevelse och öka er B2B-försäljning? Låt oss få introducera dig till Colects B2B-lösningar – moderna och flexibla säljverktyg som kan göra precis det, och mycket mer.

Idag är det viktigare än någonsin att kunna anpassa sig till den digitala utvecklingen och utnyttja de senaste verktygen för att maximera B2B-försäljningen. Genom att komplettera affärssystemet med Colects lösningar öppnas nya möjligheter för att förstärka kundupplevelsen digitalt och hitta nya innovativa sätt att utveckla er B2B-affär.

Varmt välkommen till detta webbinarium där du kommer få nya insikter kring hur du kan förbättra köpresan B2B och öka effektiviteten i din verksamhet med hjälp av branschanpassade lösningar.

En del ur innehållet:

  • Vad är Colect?
    • Hur Colect kan täcka olika aspekter av din B2B-försäljning.
    • En översikt av de digitala verktygen Sales App, B2B Webshop/Varumärkesportal, Hybrid Showroom och dess funktionalitet.
  • Live demo: Optimera affärsprocesserna
    • B2B-försäljning & köpresan på distans – vilka är utmaningarna?
    • Hur anpassade säljverktyg kan effektivisera dina affärsprocesser och frigöra tid för säljarna, back-office och återförsäljarna.
  • Live demo: Förstärk kundupplevelsen
    • Så kan du presentera dina kollektioner för att skapa engagerande införsäljningsmöten.
    • Upptäck hur du kan använda online storytelling och Shop-the-Look verktyg för att engagera dina B2B-kunder.
  • Fördelar med att integrera Business Central med Colect
    • Praktisk information kring hur vi sätter upp Colect och integrerar lösningarna med Business Central.
    • Så maximerar vi användandet av Business Central och automatiserar utbytet av data mellan systemen, t.ex. när det kommer till kundinformation, kundunika sortiment, kundunika priser, lagersaldo och leveransstatus.
  • Kundberättelse: Verkligt resultat
    • Inspireras av exempel på hur ett annat varumärke har dragit nytta av Colect och integrerat med sitt affärssystem.
  • Q & A
    • Tid för diskussion och frågor till våra experter.
Johann Runemark

Försäljningschef - NaviPro

Johanna Dobos Malmberg

Applikationskonsult - NaviPro

Peter Thörngren

Country Manager - Colect

Detta webbinarium vänder sig till dig som:

  • Använder Dynamics 365 Business Central eller Dynamics NAV som affärssystem.
  • Jobbar med B2B-försäljning av ett mode-/livstilsvarumärke och är nyfiken på hur Colect kan hjälpa till att optimera försäljningsprocessen (eller om du redan använder någon av lösningarna från Colect och vill veta mer om förbättringar och kompletterande verktyg).

Vilken typ av företag passar Colect till?

Colect är en ledande lösning som erbjuder digitala säljverktyg för mode- och livsstilsvarumärken (t.ex. damkläder, herrkläder, barnkläder, underkläder, sportkläder, skor eller heminredning) för att uppnå en snabbare och enklare B2B-försäljningsprocess. Med över 12 års erfarenhet, fler än 400 kunder och 90 000 användare världen över är Colect-plattformen utformad för att skapa effektivitet i varje kundkontakt under försäljningsresan B2B.

Säkra din plats och få en bredare förståelse för hur du kan maximera din B2B-försäljning med Colect!

Har du frågor eller funderingar kring detta webbinarium?
Tveka inte att höra av dig.

alexandra.tuite@navipro.se