KOSTNADSFRITT SEMINARIUM I GÖTEBORG
Maxa försäljningen och minska klimatavtrycket.
– Så kan mode- & sportbranschen jobba mer klimatsmart inom B2B-försäljning framöver.
23 november, kl. 8.00-11.00
Jobbar du med försäljning inom mode, sport eller lifestyle?
Då är du välkommen att inspireras tillsammans med oss under detta kostnadsfria frukostseminarium!
Efter vårens uppskattade seminarium bjuder vi nu tillsammans med Colect in till ytterligare ett fysiskt frukostseminarium där vi vill inspirera dig och dina kollegor till att förbättra köpresan, öka B2B-försäljningen och samtidigt minska klimatavtrycket.
Ta chansen att starta dagen med en god frukost och låt dig inspireras tillsammans med oss och andra branschkollegor. Vi bjuder såklart!
Den senaste tiden har vi alla förstått vikten av att investera i moderna och digitala verktyg för att förbli konkurrenskraftiga och relevanta på den nya marknaden – Men vad har vi lärt oss under den gångna corona-pandemin och hur skall vi jobba framåt?
Insikterna är många och de har inte bara varit till nackdel. Från ett branschperspektiv har vi tvingats till att tänka nytt och ställa om vår affärsmodell. Hur kan vi dra nytta av dessa insikter och fortsätta med de positiva lärdomarna vi fått till oss?
Samtidigt som vi vill öka försäljningen vill vi även minska på klimatavtrycket. Kom och lyssna till hur många av våra kunder redan kommit en bra bit på vägen med denna omställning.
Under förmiddagen kommer du få insikt i hur mode- & sportbranschen har utvecklat sin B2B-försäljning de gångna åren och hur du som varumärke kan jobba mer klimatsmart framöver. Lyssna till Peter Thörngren från Colect för att ta del av hur du med hjälp av branschspecifika lösningar kan förbättra köpresan, driva försäljning men även tänka mer hållbart. Du kommer också att få inspireras av Andreas Brandt och Patrik Dagnefors, från det väletablerade golfvarumärket Abacus Sportswear. Hör dem dela sina erfarenheter, tips och lärdomar kring omställningen från traditionell till digital B2B-försäljning. Självklart är vår egen stjärna Johann Runemark också på plats och håller ställningarna.
VARMT VÄLKOMMEN!
OBS! Begränsat antal platser, säkra din plats och anmäl dig redan idag.
Datum & tid: 23 november kl. 08.00-11.00
Plats: Hotel Pigalle, Södra Hamngatan 2A, Göteborg
Nedan kan du se en del ur innehållet.
Så har Abacus Sportswear förstärkt kundupplevelsen och ställt om från traditionell till digital B2B-försäljning
- Hur säljteamet jobbade tidigare vs. hur de arbetar idag.
- Utmaningarna som varit.
- Varför man implementerat Colects lösningar.
- Utvecklingen med digitala säljverktyg.
Häng med i morgondagens B2B-försäljning med hjälp av rätt säljverktyg
- Introduktion till Colect och B2B-lösningar – Sales App, B2B Webshop & Digital Showroom.
- Hur har B2B-försäljningen utvecklats under de gångna åren?
- Utvecklingen framåt, vart ligger fokus?
- Hur kan man som varumärke jobba mer klimatsmart genom att kombinera digitala verktyg och fysiska sampel?