Vad vi hjälper Daily Sports med:
Affärssystem / ERP
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Dynamics 365 Business Central är ett affärssystem som förenar, effektiviserar och automatiserar processer och flöden för företag som vill arbeta i molnet.
Läs mer om
Dynamics 365 Business Central
Affärssystem / ERP
Microsoft Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV är ett affärssystem som förenar, effektiviserar och automatiserar processer och flöden för företag.
Läs mer om
Microsoft Dynamics NAV
Anpassning för mode
Pebblestone
Pebblestone har utvecklats sedan 1995 specifikt för mode- och textilbranschen och är idag det ledande Microsoft Dynamics 365 Business Central-baserade affärssystemet för modeföretag.
Läs mer om
Pebblestone
Anpassning för retail
Anyware Retail
Anyware Retail är en add-on app till Microsoft Dynamics 365 Business Central. Den underlättar produkthanteringen och förenkla inköpsprocessen av säsongsbaserade produkter.
Läs mer om
Anyware Retail
Anpassning för e-handel
Anyware Payments
Anyware Payments förenklar massavstämning av betaltransaktioner i olika marknader och från en eller flera av de integrerade betalväxlarna som t.ex. Klarna & Adyen.
Läs mer om
Anyware Payments
PDM-system
PISA
PISA är ett PDM/PLM/PIM-system för hantering av information och data om produkter, framför allt i design- och produktutvecklingsprocessen.
Läs mer om
PISA
Mobilt kassasystem
Anyware POS
Anyware POS är ett mobilt kassasystem optimerat för affärssystemet Dynamics 365 Business Central & Pebblestone. En true-cloud-applikation med fokus på mode, design och inredning.
Läs mer om
Anyware POS
B2B säljverktyg
Colect Sales App
Colect B2B är ett säljverktyg/app för att presentera digitala lookbooks och förenkla orderläggningen. Verktyget är den största och ledande säljappen inom modebranschen när det gäller försäljning och order. Appen fungerar lika bra i grossistledet som hos återförsäljare.
Läs mer om
Colect B2B säljapp
B2B webbshop
Colect B2B Webshop
Colect B2B webshop är en plattform/portal som används av leverantörer för att erbjuda sina B2B-kunder en slags självbetjäningsportal. Gör produkter mer tillgängliga och gör det möjligt för dina återförsäljare att lägga order när som helst.
Läs mer om
Colect B2B webbshop
Digitalt showroom
Colect Digital Showroom
Colects Digitala Showroom är det nya sättet att sälja inom B2B. Förstärker kundupplevelsen och presenterar kollektioner på ett snyggt och visuellt sätt.
Läs mer om
Colect digital showroom
Rapportverktyg
Jet Reports
Ett avancerat rapportverktyg i Excel och på webben. Förenkla din rapportering och få alla ekonomiska och operativa rapporter du behöver, i det format som fungerar för dig. Eliminera fel genom att slippa kopiera, klistra in och exportera manuellt.
Läs mer om
Jet Reports
Analysverktyg
Jet Analytics
Jet Analytics presenterar förkonfigurerat datalager, färdiga kuber och rapportmallar som är gjorda för att fungera med Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Läs mer om
Jet Analytics
Ekonomirapportering
Anyware Finance
Anyware Finance är en skräddarsydd add-on app till affärssystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central som hjälper dig att optimera och underlätta ekonomirapporteringen, bland annat när det kommer till momredovisning och OSS-rapportering.
Läs mer om
Anyware Finance
Uppföljning & analys
NaviConnect BI
NaviConnect BI är byggt på Microsoft Power BI och är ett enkelt och bekvämt alternativ till de mer utbredda och större business intelligience-systemen. Dessutom finns färdiga kopplingar mot affärssystemet Business Central.
Mobilt WMS
Tasklet Factory
Mobil WMS (Warehouse Management System, lagerhanteringssystem) är en handskanner-lösning som stödjer arbetsrutinerna på lageravdelningen, skapar effektivare lagerhantering och är helt integrerad i standard-funktionaliteten i affärssystemet.
Läs mer om
Tasklet Factory
Dokumenthanterings-system
Continia Document Capture
Continia Document Capture är ett dokumenthanteringssystem med ett brett utbud av funktioner, som automatiserad avkänning av leverantören, dokumentöversikt, inkommande registrering och mycket mer.
Läs mer om
Continia Document Capture
EDI-kommunikation
Golden EDI
EDI står för Electronic Data Interchange och är en metod som används för att skicka elektroniska meddelanden och strukturerad information mellan olika partner, företag och system. Lösningen som vi primärt jobbar med heter Golden EDI
Läs mer om
Golden EDI
Returhantering
Easycom
Easycoms smarta digitala returregistrering hjälper inte bara till att optimera returhanteringen och kundupplevelsen efter köp, utan möjliggör även lönsam konvertering och driver identifierad trafik till er digitala och fysiska butik.
Läs mer om
Easycom
Integration
E37
Integration mot e-handelsplatformen E37.
Hosting
Workanywhere
Vår hostingtjänst Workanywhere gör servervardagen enkel och förutsägbar på kontoret, i bilen, på resa eller när man jobbar hemifrån.